Hoe log ik in/maak ik een account aan?
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen (mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken op dezelfde locatie. Ook tijdens het bestellen wordt de mogelijkheid geboden om een account aan te maken. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen.
Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Vervolgens kies je de juiste maat en drukt op de knop ‘in winkelwagen’. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen.
Met de knop ‘verwijderen’ kun je het artikel uit je winkelmand halen.
Vanuit hier kun je de betaling afronden of verdergaan met winkelen. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop ‘naar de kassa’ en vervolgt de stappen in het betalingsproces.
Ik twijfel over de maat of pasvorm, wat nu?
Wij adviseren je graag over de juiste maat of geschikte pasvorm van een artikel. We weten meestal ook bij welk merk je de juiste pasvorm vindt. Dus aarzel niet om contact op te nemen.
Wij versturen niet twee (of meer) maten van eenzelfde artikel of twee (of meer) pasvormen in een bestelling zonder eerst met je te overleggen.
Als wij twijfels hebben over een bestelling, bijvoorbeeld omdat de maten of pasvorm van verschillende artikelen niet logisch overeenkomen, dan nemen wij eerst contact met je op voordat we de bestelling opsturen.
Wij hechten er aan het aantal retouren tot een minimum te beperken. Bovendien is het voor jou ook veel fijner dat een artikel meteen goed past.
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je bestelling betalen met iDEAL of Visa/Mastercard.
Klanten uit Begië kunnen ook betalen met Bancontact/Mister Cash.
Worden er betaalkosten berekend?
Voor iDEAL, Visa/Mastercard en Bancontact/Mister Cash worden geen betaalkosten berekend.
Worden er retourkosten gerekend?
Als je artikelen retour stuurt, dan worden de retourkosten van € 6,95 in mindering gebracht op het bedrag van de artikelen die je retour stuurt. Terugbrengen in de winkel is gratis.
Ik heb een cadeaubon of een couponcode, hoe werkt dit?
Een cadeaubon van Lingerie de Rooy met een streepjescode erop kun je ook in de webshop gebruiken. Tijdens het afrekenproces kun je de code, de cijfers onder de streepjescode, invoeren. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht.
Een waardecheque met een tegoed dat je gespaard hebt, kun je ook gebruiken in de webshop. De cijfers onder de streepjescode op de brief zijn de cijfers die je invoert bij ‘inwisselen van uw coupon’. De actie wordt direct zichtbaar in het betaaloverzicht. Dit werkt alleen bij waardecheques vanaf 15 juli 2021.
Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging op het door jou opgegeven email-adres. Hierop staat een overzicht van de bestelde artikelen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Wanneer je je voor 13:00 bedenkt, kun je contact met ons opnemen via 0165-312486. Wij kunnen niet garanderen dat we jouw order kunnen annuleren, maar we kijken wat we kunnen doen.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Omdat we uit voorraad leveren en als je voor 13.00 uur bestelt, dan heb je door de week je bestelling normaal gesproken de volgende dag in huis.
Bestellingen gedaan in het weekend worden maandag of dinsdag verstuurd.
Wij versturen niet twee (of meer) maten van eenzelfde artikel of twee (of meer) pasvormen in één bestelling zonder eerst met je te overleggen.
Als wij twijfels hebben over een bestelling, bijvoorbeeld omdat de maten of pasvorm van verschillende artikelen niet logisch overeenkomen, dan nemen wij eerst contact met je op voordat we de bestelling opsturen.
Wij hechten er aan het aantal retouren tot een minimum te beperken. Bovendien is het voor jou ook veel fijner dat een artikel meteen goed past.
Kan ik mijn bestelling ook in de winkel ophalen?
Je kunt de bestelling ook zelf ophalen bij ons in de winkel. Wil je hier gebruik van maken, dan kun je dat aanvinken tijdens het afrekenproces. Wanneer je het product bij ons in de winkel ophaalt, worden er vanzelfsprekend geen verzendkosten gerekend.
Worden er verzendkosten berekend?
Wij rekenen geen verzendkosten voor alle bestellingen in Nederland boven € 50,00.
Voor een bestelling onder € 50,-, brengen wij € 5,95 in rekening.
Verzenden naar het buitenland is mogelijk. Verzenden naar Belgie, Duitsland en Oostenrijk kost 7,95.
Neem voor verzenden naar andere landen contact op met de winkel voor de verzendkosten.
Spaar ik ook punten met mijn webaankoop?
Ja, het klantenspaarsysteem is gekoppeld met de winkelkassa. Als je daarin staat met je emailadres, dan kun je met je webaankoop ook punten sparen. Het systeem zoekt je op via het emailadres waarmee je de bestelling doet en registreert dan de verkoop in het klantenspaarsysteem. Gebruik dus altijd hetzelfde emailadres en dezelfde gegevens (wat betreft naam, adres, etc.) waarmee je bij ons in het systeem staat.
Ik wil een ander iets cadeau sturen/mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen, kan dit?
De bestelling kan zeker op een afwijkend adres bezorgd worden. Tijdens het afrekenproces vul je je eigen gegevens in bij ‘factuuradres’. Bij ‘afleveradres’ voer je vervolgens het adres in waar je het pakket wil laten afleveren. Wil je een cadeau verpakking? Neem dan contact op met de winkel (0165-312486) of vul het in als opmerking bij het bestellen. Wij pakken het graag voor je in.
Toen ik een artikel in mijn winkelwagen legde, was het op voorraad, maar toen ik bij de kassa kwam was het uitverkocht. Hoe kan dit?
Een artikel wordt pas voor je gereserveerd als je de bestelling hebt afgerond. Het kan zijn dat het product op voorraad was toen het artikel in de winkelwagen ging, maar tijdens de bestelling uitverkocht raakte.
Mijn maat zit er niet meer bij, wat nu?
Het kan voorkomen dat een artikel niet meer in jouw maat in de webshop voorradig is. Neem contact op met de winkel tel. 0165-312486. De voorraad van de webshop kan afwijken van de voorraad in de winkel. Misschien is er nieuwe voorraad onderweg of kan het artikel voor je besteld worden.
Waarom kan ik een maat niet aanklikken om te bestellen?
Als een artikel in slechts één maat nog op voorraad is, hoef je niet op de maat te klikken, maar kun je via de knop “in winkelmandje” het artikel direct in je winkelmandje zetten.
Is er verschil tussen de verkoopprijzen in de webshop en de winkel?
Artikelen in de webshop hebben dezelfde prijs als in de winkel. In sommige gevallen kunnen actie- of uitverkoopprijzen afwijken.
Ik wil meer stuks van een artikel dan er op voorraad staan in de webshop, wat nu?
Als je meer stuks van een artikel wil dan er op voorraad staan in de webshop, neem dan contact op met de winkel tel 0165-312486. Misschien is er nieuwe voorraad onderweg of kunnen er meer stuks voor je besteld worden.
Ik zou een artikel in een andere kleur willen, wat nu?
Neem contact op met de winkel tel. 0165-312486 dan kijken we of dat mogelijk is.
Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW?
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.